REGULAMIN SERWISOWY WISCOP SP. Z O. O.
§1
Niniejszy regulamin serwisowy dotyczy klientów firmy Wiscop Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu, którzy skorzystali z oferty usług firmy i zdecydowali się na zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej oraz zdecydowali się na przystąpienie do abonamentu serwisowego Zleceniobiorcy.
§2
Regulamin zostaje ustanowiony od dnia 17 maja 2021 i obowiązuje na czas nieokreślony.
§3
Serwis dokonywany będzie raz w roku. Zleceniodawca zgłaszać będzie zapotrzebowanie na serwis instalacji fotowoltaicznej poprzez adres email: serwis@wiscop.pl
§4
Serwis obejmuje:
– ocenę wizualną stanu technicznego instalacji fotowoltaicznej,
– weryfikację jakości połączenia przewodów,
– pomiar napięć AC i DC,
– test rozłącznika przeciwpożarowego (o ile taki istnieje),
– pomiar rezystancji przewodów DC,
– weryfikację ciągłości przewodów DC,
– ocenę wizualną konstrukcji dachowej i sprawdzenie jakości połączenia modułów
z konstrukcją – dot. punktów skrajnych konstrukcji.
§5
Zleceniobiorca zastrzega sobie 7 dni czasu reakcji na zgłoszone zapotrzebowanie przez Zleceniodawcę na serwis oraz umówienie się na dogodny dla obu Stron termin serwisu.
§6
Zleceniodawca zobowiązuje się do udostępnienia Zleceniobiorcy i osobom przez niego wskazanym, na czas wykonywania prac serwisu, terenu nieruchomości w zakresie niezbędnym dla wykonania zlecenia, a w szczególności swobodnego dostępu do pomieszczeń i powierzchni niezbędnych do montażu instalacji oraz zapewnić Zleceniobiorcy dostęp do wszelkich mediów niezbędnych do przeprowadzenia serwisu instalacji.
§7
Serwis objęty jest abonamentem, zgodnie z cennikiem stanowiącym załącznik nr 1 do regulaminu.
§8
Zleceniobiorca wystawi Zleceniodawcy fakturę VAT, na podstawie której Zleceniodawca rozliczy się za dokonany serwis.
§9
Zleceniobiorca zastrzega sobie prawo do dokonania zmian regulaminu serwisu, w szczególności posiada prawo do zmian w cenniku usług serwisowych.
Newsletter
Bądź na bieżąco